לדף הבית
יום שני כ"ד בשבט תשע"ז 20.02.2017
פניות ציבור
מידע שימושי
הרבנים הראשיים לדורותיהם
מי אנחנו
דף הבית
ראשי > חדשות ועדכונים

מענה טלפוני חדש במחלקות הרבנות
אגף הכשרות, מחלקת בחינות והסמכה, מחלקת אישות וגירות, מחלקת בריתות והמחלקה המשפטית

בימים האחרונים החלה לפעול מערכת ניטור שיחות ומענה קולי חדשה ברה"ר, וזאת במסגרת מאמצי הרבנות לשפר ולהנגיש את השירות לציבור בכלל המחלקות שתחת אחריותה.
 
המענה יינתן ע"י עובדי הרה"ר,  בימי ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-11:00 למעט מחלקת בחינות בין השעות 13:00- 15:00 (זמן ההפסקה בכוללים).
 
בשאר שעות היום השיחות יגיעו לנתב מענה קולי המפרט את שעות המענה בכל מחלקה.
 
בזמני עומס, יופנה הפונה למענה קולי בו יתאפשר להשאיר הודעה קולית הכוללת את פרטי ונושא הפונה. (מענה זה יופעל אך ורק בשעתיים המיועדות למענה הטלפוני).
 
מטרת מהלך חשוב זה הינה לתת מענה איכותי ורציף לפניות כלל הציבור כחלק מחיזוק ושיפור מערך השירות.

ראו הודעה נפרדת על מענה טלפוני חדש לקבלת תוצאות הבחינות

 

 

 

הרבנות הראשית לישראל
מי אנחנו
הרבנים הראשיים לדורותיהם
אגפים ומחלקות
מידע שימושי
פניות הציבור
חדשות ועדכונים
הרבנים הראשיים לישראל
אודות | כתבו לנו | ראשי |
כל הזכויות שמורות 2017 מדינת ישראל ©
קידום אתרים
מנכ"ל מר עודד וינר
אודות הרבנות הראשית לישראל
קצת היסטוריה
מועצת הרבנות הראשית
מבנה ארגוני
ארכיון תמונות
עולם הרבנות
לשכות הרבנים הראשיים
דוברות והסברה
מחלקת אישות וגרות והמפקח על הנישואין
מחלקת יבוא
אגף הכשרות הארצי
מחלקת בריתות
מחלקת בחינות והסמכה
מינהלה
החלטות מועצת הרבנות הראשית לישראל
דו"ח חופש המידע
חוק חופש המידע
רשימת רבנים מנהלי מחלקת כשרות בישראל
רשימת רבנים עורכי חופות
מכרזי כח אדם
מכרזים פומביים
נהלים
רשימת מוהלים מוסמכים
עידכוני כשרות
בתי דין רבניים
חוקים, תקנות ונהלים
קישורים מומלצים